Her Kimsen Sana

Karin Karakaşlı’ının yeni şiir kitabı Her Kimsem Sana’yı alıp okudum. En sevdiğim şiir şu:

Neresinden Orasından

Akşamın vapurundayım

tombul bir ateşböceğinin içinde

Ve kıyı elmas bir kolye karşımda

Neresine dönsem orasından parlayan

 

Rüyamda tepeden tırnağa bıçak

giymiştim boy boy

Ben eksenimde dündükçe

kesiyordum karşımdakini

Her yan kanlı çelikti

ya da çelikli kan

Neresine dönsem orasından fışkıran

 

Susmadan önce her sözü denedim

Bilinmeyen bir küfür lazımdı

unutuluşunda yeni bir ses

mağara devrinden kalma

Bir ulan,

neresinden söylesem orasından ağlayan (s. 54)

 

Edebiyat, Aşk ve Hayat adında üç şiirden oluşan “Kutsal Üçleme” adında bir dizi var, onu da çok beğendim ama buraya yazmak için çok uzun. “İbadet bildim edebiyatı” diyor ilkinde, bence oldukça sağlıklı, hem de mistik bir ibadet şekli!

 

 

Bu yazı Türkçe içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

